Reklamacje

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

1. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne należy dołączyć do reklamowanego towaru.

2. Sklep ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.

3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dowód zakupu nie jest wymagany do złożenia reklamacji, niemniej trzeba pamiętać, że znacznie ułatwia złożenie reklamacji.

4. Koszty wysyłki towaru ponosi Kupujący. Dodatkowo Kupujący odpowiada za bezpieczne jego dostarczenie do Sprzedawcy, zatem sugerujemy korzystanie ze sprawdzonych kurierów czy Poczty Polskiej.

5. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) - w takim przypadku sprzedawca ponosi koszty transportu reklamowanego towaru. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.

6. Przy odbiorze bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze z nami.

 

Będziemy wdzięczni za wcześniejszy kontakt mailowy na adres biuro@dmuchawy.sklep.pl lub telefonicznie 515 033 369.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl